• prowadzenie ksiąg handlowych
  • prowadzenie rejestrów na potrzeby rozliczeń podatku od towarów i usług
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • sporządzanie sprawozdań: Bilansu, Rachunku Zysków i Strat oraz sprawozdań dla GUS
  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
  • rozliczenia podatku od towarów i usług
  • prowadzenie ewidencji ryczałtowej
  • obsługa kadrowo-płacowa
  • sporządzanie list płac
  • prowadzenie wynagrodzeń pracowników
  • sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-11, PIT-8B
  • rozliczenia z ZUS
  • sporządzanie umów o pracę, umów o dzieło, umów zlecenia
  • przygotowywanie rocznych zeznań podatkowych
  • Wdrażanie systemu CDN i innych programów księgowych
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu księgowości, rachunkowości i kadrowo-płacowych
  • Pomoc przy zakładaniu, przekształcaniu oraz likwidacji firmy

Zmieniony (Środa, 04 Wrzesień 2013 13:51)